دکتر علیرضا متحدی

فضایی برای انتشار مطالب حقوقی و روانشناسی

فضایی برای انتشار مطالب حقوقی و روانشناسی

مرد خردمند هنر پیشه را
عمر دو بایست در این روزگار
تا به یکی تجربه اندوختن
با دگری تجربه بردن به کار!

مهمترین ابزار قدرت و موفقیت در زمانه حاضر "آگاهی" است. اگر افراد قبل از هر اقدامی جستجوی اطلاعات نمایند، و اگر صاحبان دانش و تجربه و اندیشه، احساس وظیفه کنند که تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهند، همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیمات درست تر، جلو خسارات و شکستها را گرفته و استفاده بهتری از عمر و انرژی خود داشته باشند.

در این پیج اطلاعاتی در حوزه حقوق و روانشناسی که دارای جذابیت، و عمدتا مورد نیاز مردم است منتشر می شود. باشد که مورد رضایت و استفاده قرار گیرد.
همچنین تلاش می شود در حد امکان سوالات حقوقی عزیزان را پاسخگو باشیم. می توانید سوالات خود را در پیامرسانهای داخلی مطرح فرمایید. در اولین فرصت و در حد مقدورات پاسخ کافی ارائه خواهد شد.

تابلو اعلانات


متأسفانه باوری اشتباه در مردم وجود دارد که صرف مراجعه به دادگستری و طرح شکایت موجب می شود دادگاه ها به درخواست آنها رسیدگی کرده و حق او را وصول نمایند. به همین دلیل افراد طرح دعوی را سهل و ساده در نظر گرفته و خود را از خدمات وکلای دادگستری بی نیاز احساس نموده، و نتیجتاً با صرف وقت و انرژی و هزینه زیاد، نهایتاً در دفاع از حقوق خود ناکام مانده، و گاهی به شدت متضرر می شوند؛ بعضاً هم ناکامی خود را به فساد و ناکارآمدی دستگاه قضایی نسبت می دهند.


.

در این خصوص باید به سه نکته بسیار مهم توجه داشت:

.

1- رسیدگی قضایی به دعاوی و پرونده های حقوقی امری بسیار تخصصی و مبتنی بر قوانین و مقررات متعدد و متنوع است و طبیعتا افراد غیرحقوقی قادر به پیشبرد امور خود در دادگستری نخواهند بود.

.

2- حق الوکاله وکیل بر اساس تعرفه رسمی اخذ می شود و این حق الوکاله به همراه سایر هزینه های دادرسی از طرف مقابل مسترد خواهد شد. بنابراین داشتن وکیل نه تنها گران نیست بلکه در بسیاری پرونده ها رایگان می باشد. زیرا هزینه پرداخت شده در هنگام اجرای رأی از محکوم علیه دریافت خواهد شد.

.

3- امروزه در عصر ارتباطات و اطلاعات و با توجه به پیشرفتهای تکنولوژیک، اکثر فعالیتها به صورت الکترونیک انجام می پذیرد. اعطای وکالت و عقد قرارداد با وکیل دادگستری نیز از این امر مستثنی نیست. بنابراین داشتن وکیل در پرونده شما را از بسیاری رفت و آمدها و زحمات معاف خواهد نمود.

.

جهت اعطای وکالت به وکیل، و دفاع از حقوق موکل در مراجع قضایی به صورت زیر عمل می شود:

.

1- مذاکرات اولیه و مشورت از طریق تلفن و ارسال تصویر مدارک.

از طریق پیام رسانها (شماره 09120757965)

یا ایمیل (Drmotahedy@gmail.com)

.

2- بررسی هویت وکیل و اعتبار پروانه او از طریق سایت «مرکز وکلای قوه قضائیه» و یا «درگاه خدمات الکترونیک قضایی».

(مشخصات اینجانب جهت جستجو: علیرضا متحدی. شماره پروانه: 57582 کد ملی: 0793518301)

.

3- مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ثبت نام در سامانه ثنا

(جهت هر گونه اقدام قضایی ثبت ثنا الزامی می باشد)

.

4- ثبت وکالتنامه الکترونیک توسط وکیل. پس از ثبت وکالتنامه در سامانه یک کد پنج رقمی به شماره همراه موکل ارسال می گردد. موکل این کد را در اختیار وکیل قرار می دهد. با ثبت کد در سامانه، امضای الکترونیک موکل در وکالتنامه درج شده و وکالتنامه اعتبار قانونی پیدا می کند، و از این پس وکیل می تواند به استناد آن در مراجع اداری و قضایی حاضر شده و از حقوق موکل دفاع نماید.

.

5- دریافت حق الوکاله طبق توافق و بر اساس تعرفه رسمی از طریق انتقال کارت بانکی.

.

6- در صورت لزوم جهت ملاقات حضوری برای دریافت اطلاعات تکمیلی و دریافت تصویر اسناد و مدارک مورد لزوم، هماهنگی های لازم انجام می گردد.

.

وکالت در دعاوی حقوقی، کیفری، و خانواده قابل پذیرش می باشد.

.

شماره برای تماس تلفنی و یا ارسال پیام:

09120757965