دکتر علیرضا متحدی

فضایی برای انتشار مطالب حقوقی و روانشناسی

فضایی برای انتشار مطالب حقوقی و روانشناسی

مرد خردمند هنر پیشه را
عمر دو بایست در این روزگار
تا به یکی تجربه اندوختن
با دگری تجربه بردن به کار!

مهمترین ابزار قدرت و موفقیت در زمانه حاضر "آگاهی" است. اگر افراد قبل از هر اقدامی جستجوی اطلاعات نمایند، و اگر صاحبان دانش و تجربه و اندیشه، احساس وظیفه کنند که تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهند، همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیمات درست تر، جلو خسارات و شکستها را گرفته و استفاده بهتری از عمر و انرژی خود داشته باشند.

در این پیج اطلاعاتی در حوزه حقوق و روانشناسی که دارای جذابیت، و عمدتا مورد نیاز مردم است منتشر می شود. باشد که مورد رضایت و استفاده قرار گیرد.
همچنین تلاش می شود در حد امکان سوالات حقوقی عزیزان را پاسخگو باشیم. می توانید سوالات خود را در پیامرسانهای داخلی مطرح فرمایید. در اولین فرصت و در حد مقدورات پاسخ کافی ارائه خواهد شد.

تابلو اعلانات

در دوره های تحصیلات تکمیلی، دانشجویان علاوه بر تسلط بر مطالب محتوایی مربوط به رشته خود، باید پایان‌نامه‌ به عنوان بخشی از فعالیتهای لازم برای اخذ مدرک تحصیلی را به دانشگاه ارائه نمایند. اجرای پایان‌نامه‌ نیازمند تسلط بر آمار و روش تحقیق است، که معمولاً افراد لزومی به صرف وقت و انرژی برای تسلط بر آن نمی بینند. چرا که به راحتی می توانند از خدمات یک متخصص در این زمینه استفاده کنند.

در این مرکز خدمات مشاوره در نگارش و تحلیل آماری پایان‌نامه‌های دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، مقالات علمی‌پژوهشی، طرح‌های پژوهشی، و همچنین آموزش آمار توصیفی و استنباطی و روش‌های تحقیق، به متقاضیان ارائه می‌شود.

تجربه حاصل از سوابق طولانی در تدریس دروس آمار و روش تحقیق در دانشگاه، و مشاوره و راهنمایی پایان‌نامه‌ها و مقالات علمی-پژوهشی در کتاب کاربرد عملی آمار در تحلیل دادها تألیف دکتر متحدی گردآوری شده است. برای دانلود کتاب کاربرد آمار در تحلیل داده‌های پژوهشی که بر مبنای کاربرد نرم افزار SPSS و نرم افزار AMOS برای تحلیل مدل‌های معادلات ساختاری نگارش یافته است، می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک فرمایید. جدیدترین ویرایش‌های کتاب نیز از طریق همین سایت ارائه خواهند شد.

کتاب

دریافت کتاب به صورت فایل PDF

کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی