دکتر علیرضا متحدی

فضایی برای انتشار مطالب حقوقی و روانشناسی

فضایی برای انتشار مطالب حقوقی و روانشناسی

مرد خردمند هنر پیشه را
عمر دو بایست در این روزگار
تا به یکی تجربه اندوختن
با دگری تجربه بردن به کار!

مهمترین ابزار قدرت و موفقیت در زمانه حاضر "آگاهی" است. اگر افراد قبل از هر اقدامی جستجوی اطلاعات نمایند، و اگر صاحبان دانش و تجربه و اندیشه، احساس وظیفه کنند که تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهند، همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیمات درست تر، جلو خسارات و شکستها را گرفته و استفاده بهتری از عمر و انرژی خود داشته باشند.

در این پیج اطلاعاتی در حوزه حقوق و روانشناسی که دارای جذابیت، و عمدتا مورد نیاز مردم است منتشر می شود. باشد که مورد رضایت و استفاده قرار گیرد.
همچنین تلاش می شود در حد امکان سوالات حقوقی عزیزان را پاسخگو باشیم. می توانید سوالات خود را در پیامرسانهای داخلی مطرح فرمایید. در اولین فرصت و در حد مقدورات پاسخ کافی ارائه خواهد شد.

تابلو اعلانات

فوبیا یک اختلال اضطرابی است و با ترس‌های شدید ولی غیر واقع‌بینانه مشخص می‌شود. ترس یکی از هیجان‌های اصلی، طبیعی، و مفید انسان بوده و ارزش تکاملی دارد. اما بعضی مواقع افراد دچار ترس از موضوعاتی می‌شوند که بواقع ترسناک نیستند. مانند ترس از مکان‌های باز، ترس از مکان‌های بسته، ترس از جمعیت، ترس از ارتفاع، ترس از آب، و یا ترس شدید از حیوانات بی‌آزاری همچون سوسک، موش، گربه، و یا سگ خانگی. این ترس‌ها به نحوی شدید و غیر قابل مقاومت هستند که زندگی فرد را مختل نموده و به‌زیستی روانی او را سلب می‌نمایند.

فوبیا

درمان این اختلال‌ها از طریق مشاوره، دارودرمانی، و علی‌الخصوص رفتار درمانی ممکن است. رفتار درمانی به دو اسلوب غرقه‌سازی و حساسیت‌زدایی منظم انجام می‌شود. اگر فکر می‌کنید که از اختلال فوبیا رنج می‌برید با این مرکز تماس بگیرید تا جهت غلبه بر مشکل خدمات تخصصی قابل ملاحظه‌ای دریافت فرمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی