دکتر علیرضا متحدی

فضایی برای انتشار مطالب حقوقی و روانشناسی

فضایی برای انتشار مطالب حقوقی و روانشناسی

مرد خردمند هنر پیشه را
عمر دو بایست در این روزگار
تا به یکی تجربه اندوختن
با دگری تجربه بردن به کار!

مهمترین ابزار قدرت و موفقیت در زمانه حاضر "آگاهی" است. اگر افراد قبل از هر اقدامی جستجوی اطلاعات نمایند، و اگر صاحبان دانش و تجربه و اندیشه، احساس وظیفه کنند که تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهند، همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیمات درست تر، جلو خسارات و شکستها را گرفته و استفاده بهتری از عمر و انرژی خود داشته باشند.

در این پیج اطلاعاتی در حوزه حقوق و روانشناسی که دارای جذابیت، و عمدتا مورد نیاز مردم است منتشر می شود. باشد که مورد رضایت و استفاده قرار گیرد.
همچنین تلاش می شود در حد امکان سوالات حقوقی عزیزان را پاسخگو باشیم. می توانید سوالات خود را در پیامرسانهای داخلی مطرح فرمایید. در اولین فرصت و در حد مقدورات پاسخ کافی ارائه خواهد شد.

تابلو اعلانات

سؤال کننده: مریم

.

سلام. شوهر من دچار بیماری سرطان شده و بیماریشون بسیار پیشرفته شده. دور از جونشون ولی احتمال اینکه فوت کنن وجود داره. من خیلی نگران هستم. مخصوصا اینکه خانه دار هستم و هیچگونه پشتوانه ای ندارم. اگر ایشون رو از دست بدم چه باید بکنم؟

نظرات  (۱)

۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۹ دکتر متحدی
با سلام
بسیار از بابت بیماری همسرتان متأسفیم و دعا می کنیم که هرچه زود تر شفا پیدا کنند.
نکاتی را بدون تعارفات مرسوم برای حالت خوشبینانه و بدبینانه خدمتتان عرض میکنم:
1- تا جایی که امکان دارد از ایشان پرستاری کنید و به شوهرتان خدمت کنید. اجر این کار نزد خداوند محفوظ خواهد بود و انشاءالله برکات این عمل خیرتان را در زندگی خواهید دید.
2- محبت و همراهی شما موجب افزایش روحیه و امید به زندگی همسرتان می شود و اثبات شده است بیماران با روحیه بالا توانسته اند بر سخت ترین بیماری ها غلبه نمایند.
3- به خود امیدواری بدهید و خلق خوش نشان دهید. شادی هرچند ظاهری موجب می شود تحمل سختی کار برایتان راحت تر شود.
4- سعی کنید از دیگران، خصوصاً اعضای خانواده طرفین کمک بگیرید.
5- کاری نکنید که اگر خدای ناکرده اتفاقی افتاد بعدها عذاب وجدان داشته باشید در مورد کارهایی که کرده اید، یا کارهایی که می توانستید و نکرده اید.
6- خدای ناکرده و بر فرض محال اگر اتفاقی برای همسرتان افتاد به فکر تأمین مالی آینده خودتان باشید. اگر فرزند دارید که تمامی اموال شوهرتان به وی خواهد رسید. اگر فرزند ندارید تنها یک هشتم اموال به شما می رسد و باقی اموال به سایر وراث مثل پدر و مادر همسرتان خواهد رسید. در زمان حیات ایشان فکری به حال اینموضوع بنمایید. اگر مقدور نشد میتوانید از مهریه تان استفاده کرده و با مطالبه مهریه، ماترک ایشان را از بابت دین و بدهی به شما ، وصول نمایید.
برای شما و همسرتان آرزوی طول عمر و سلامتی می نمایم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی