دکتر علیرضا متحدی

فضایی برای انتشار مطالب حقوقی و روانشناسی

فضایی برای انتشار مطالب حقوقی و روانشناسی

مرد خردمند هنر پیشه را
عمر دو بایست در این روزگار
تا به یکی تجربه اندوختن
با دگری تجربه بردن به کار!

مهمترین ابزار قدرت و موفقیت در زمانه حاضر "آگاهی" است. اگر افراد قبل از هر اقدامی جستجوی اطلاعات نمایند، و اگر صاحبان دانش و تجربه و اندیشه، احساس وظیفه کنند که تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهند، همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیمات درست تر، جلو خسارات و شکستها را گرفته و استفاده بهتری از عمر و انرژی خود داشته باشند.

در این پیج اطلاعاتی در حوزه حقوق و روانشناسی که دارای جذابیت، و عمدتا مورد نیاز مردم است منتشر می شود. باشد که مورد رضایت و استفاده قرار گیرد.
همچنین تلاش می شود در حد امکان سوالات حقوقی عزیزان را پاسخگو باشیم. می توانید سوالات خود را در پیامرسانهای داخلی مطرح فرمایید. در اولین فرصت و در حد مقدورات پاسخ کافی ارائه خواهد شد.

تابلو اعلانات

با سلام 
من 1سال و چند ماهه با یه پسری رابطه دارم اون تهران میشه من شهرستان و هرچند ماه یه بار میاد دیدنم. اوایل آشنایی اصرار داشت چون من عاشقتم باید گذشتتو بدونم منم گفتم و می گفت باید چند ماه بپرسم از گذشتت و جواب بدی شب تا صبح نمیخوابیدم و جواب می دادم بهش تا اینکه گفت بسه تو اعترافتو کردی منم دیگه ازش رفتارش بدم میومد. چندبار زنگ زدم و خیلی عادی حرف میزدیم و میخندیدیم خلاصه گذشت. یه بار میگفت تو یه کاری کردی دارم هشدار میدم تا بدتر نشده راستش رو بگو منم با هزار مکافات میگفتم که از بحثاش خلاص شم و یه ساله همینطوره هی میگه تو ذهنیتت غلطه فلان کارو نکن داری از من قایم میکنی ریشتو درمیارم و از لحاظ روحی خیلی داغونم کرده باید فقط بهش جواب پس بدم هیچ اتفاقی هم نیوفتاده. میگه باید بگی چون من حس میکنم چیزی هست و من حس خودم رو باور دارم. وقتی میگم چیزی نیست میگه تو شل جواب دادی پس چیزی هست و یه چالش بزرگ میشه چندروز... دیروز گفتم همکارم نامزد کرده برا شیرینیش می خواد ناهار بده. شروع کرد خودتو میفروشی در شان تو نیست اونا هدفی دارن گفتم باشه نمیرم میگه تو داری لج میکنی میخوام بدونم واقعا من لجبازم یا اون؟

نظرات  (۵)

تو این زمونه بیشتر دخترها دوست پسر دارن و با نامزد شدن یکی از طرفین از هم جدا میشن..من میخوام جدا بشم ولی میترسم...
الان همکار من دختر متولد 70 با تموم مشتریا همکارا میگه میخنده شوخی میکنه الان زده فامیل صاحبکارمون ازش خوشش اومده که خیلی پسر مومن و با خداییه و پاکه چرا این دختر خوب میشه و همچین کسی میاد سراغش ولی منی که فقط با یه نفرم و تومحیط کار خیلی سنگین تر هستم به چشم نمیام اما اگه من چنین شخصیتی داشتم با همه راحت بودم یه دختر بدکاره به چشم میومدم و منو برا مصرف میخواستن نه زندگی
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۲ دکتر متحدی
سلام
زهرا خانم وقتی یک رابطه مشکل داره و درست کار نمیکنه، به هر حال یک سری مسائل بوجود خواهد اومد. مهم این نیست که تو جزئیات چه اختلافی پیش اومده و دقیقا سر چه موضوعی ناراحتی ایجاد شده. این مسئله حل بشه یک مسئله جدید پیش میاد.
به نظر من این رابطه به مصلحت شما نیست و هرچه زودتر اون رو قطع کنید.
موفق باشید.
با سلام ممنونم از راهنماییتون
میدونم با اتفاقاتی که افتاده بینمون و دونستن گذشته من و روحیه حساس من،شخص مناسبی برای ساختن زندگیم نیست و قبول کردیم که ما به درد هم برای زندگی نمیخوریم ولی چون قسم خوردیم و اون میگه من چون عاشقتم تا تو ازدواج نکنی من ازدواج نمیکنم صبر میکنم تا تو سر و سامون بگیری تا منم زندگیم و از نو شروع کنم میخوام تموم کنم اما میترسم که زیر قسمم بزنم و شروع کنه به تهدید کردنم برای همین دارم تحمل میکنم تا اینکه یه خواستگار مناسب بیاد و تموم کنم باهاش...این حرف هایی که سطر پایین مینویسم حرفهای اونه میخوام بدونم واقعا درسته یا غلط:
میخوام بدونم که رفتار یا حرفای من واقعا نشان دهنده اینه که من دختر لجبازی هستم؟
آیا لبخند زدن تو محیط کار،ناهار رفتن با تمام همکارای خانم و مرد و همسراشون اشتباهه این یعنی خودفروشی و باعث میشه که اگه من ازدواج کنم به 6ماه نکشه ازدواجم؟
وقتی دوبار اس میدم تا تایید ارسال بیاد میگه تو میخوای یه جریانی شروع کنی دارم هشدار میدم یه بار اس بده منم یه بار اس دادم و نرسید و وقتی زنگ زد گفتم خونه ام گفت اس نیومده گفتم خب خودت گفتی یه بار اس بده،آیا جواب من به حرفش لج کردن بوده که میگه تو لج داری میکنی؟
منظور اغلب پسرا تو همچین رابطه هایی بهره برداری است و پس از مدتی شما رو رها می کنن و میمونید با احساس شکست ناشی از سوء استفاده ای که ازتون شده. ساده نباشید.
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۸ دکتر متحدی
با سلام
1- ظاهراً شما ساکن شهرستان هستید و دوست شما تهرانی است. دقت کنید که وقتی افراد با دو فرهنگ و خصوصیات متفاوت (منظور صرفاً تفاوت است نه برتری یکی به دیگری) با یکدیگر در ارتباط قرار می گیرند، دیر یا زود این تفاوت ها مانع همزبانی و درک مشترک شده و موجب اختلاف خواهند شد.
2- دوستی خارج از ازدواج خصوصاً به خانم ها آسیب های جدی وارد می کند. در صورت جدایی شما تا مدتها گرفتار ناراحتی و افسردگی خواهید بود.
3- شما هیچ نسبتی با ایشان ندارید و نباید اجازه دهید وی در امور شخصی و خصوصی شما دخالت کرده و موجب ناراحتی و آزار شما شود.
نهایتاً شما لجباز باشید یا نباشید لزومی ندارد صرفا به خاطر یک دوست که من احتمال می دهم به سرانجامی نرسد، خود را تغییر دهید.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی